אינדומטרין.. דחוףףף.. עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום היום אחותי שמה לי את קופסת האינדומטרין על מעל הטלוויזיה בכדי שלא יגעו פה הילים שלה.. כנראה ששמה אותה ושכחה להוריד אותה.. עכשין שמתי לב לקופסה.. היא הייתה חמה מהחום של הטלויזיה פתחתי אותה והסתכלתי על הטבליות הם ב נראים בסדר אבל הקופסה הייתה חמה קצת וגם הטבליות.. אז זה אומר שהם נפגעו מהחום ועכשיו הן לא מעילות?? מה דעתכם לזרוק ולקנות חדשים?? מאוד מפחדת אני צריכה לשים עוד 2 טבליות אחת עכשיו ואחת בחצות.. מה לעשות?? אני חייבת להשתמש באחת עכשיו האם זה פוגע בעוברים??