דחוף!!! בבקשה אין לי רופא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבקשה זה דחוף ביותר ואין לי רופא שיענה לי היום, בדיקות דם הגיעו ואין מי שאמר לי מתי להזריק אוביטרל. E2 1908 pmol/L Progestrone 2.72 nmol/L LH 3.85 FSH 10.4
מתי אוביטרל בבקשה?? מזריקה פרגובריס, תמיד טבעי אני מבייצת עם זקיק בגודל 17-18 אתמול התוצאות היו שחלה ימנית: זקיק 16, 14, קטנים שחלה שמאל: זקיק 12 + קטנים E2 970 Progestrone 1.35 היום ללא מעקב זקיקים רק בדיקת דם: E2 1908 pmol/L Progestrone 2.72 nmol/L LH 3.85 בבקשה, אחרי כל ההזרקות ממש לא רוצה לפספס אוביטרל בזמן