אי קבלת מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני נוטלת גלולות בערך מגיל 16 ללא הפסקה כלל. לפני 4 חודשים לקחתי כרגיל את הגלולות וכשהפסקתי לצורך קבלת המחזור פשוט לא קיבלתי מחזור. (אין הריון) החלטתי לא להמשיך עם הגלולות מכיוון שאני נשואה ורוצה להיכנס להריון. הלכתי לרופא והוא נתן לי כדורים כדי שאני אקבל מחזור. אכן קיבלתי מחזור שנמשך 4 ימים והוא הוא היה דל מאוד. לאחר שבועיים הופיעו לי הפרשות כמו בסוף המחזור במשך 3 ימים ומאז לא קיבלתי. (אין הריון) עבר כבר חודש ושבוע מאז ההפרשות. האם יהיה נכון לקחת שוב את הכדורים ולבקש מהרופא שלי איקקלומין?
לקריאה נוספת והעמקה