אחרי החזרת מוקפאים - לחוצה!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי הבוקר החזרה של מוקפאים. מיד לאחריה הכנסתי 2 טבליות של אנדומטרין. כשעה לאחר ההחזרה והכנסת טבליות האנדומטרין היתה לי יציאה (סליחה על התיאור). זה בטח נשמע הזוי אבל - 1. האם יכול להיות שהיציאה (מעצם הפעלת השרירים באזור) פגעה בסיכויי ההשרשה? 2. האם יכול להיות שהעוברים נפלטו אל מחוץ לרחם בזמן היציאה? האם יכול להיות שהאנדומטרין לא נספג כמו שצריך בגלל משך הזמן הקצר בין הכנסתו לבין היציאה (אולי נפל לאסלה?)? האם להתייעץ עם הרופא ואולי לקחת טבליה נוספת? תוך כמה זמן הטבליה נספגת? סליחה על השאלות המוזרות אבל אני דואגת :-( תודה