מה יהיה שלא מוצאים פיתרון להשתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הכל מתקדם ווואלק עושים תינוקות במעבדה והכול טוב ויפה אבל לדבר הכי חשוב אין פיתרון............... ההשתרשות. למה לא דואגים לטפל ולחקור רק ורק את זה????????? זאת הבעיה הכי נפוצה לכישלנות. אוףףףףףףףףףףף נמאס לי כבר
האמת שחוקרים את זה בלי סוף, אבל מאחר שבמרבית המקרים מוצאים שהבעיה היא באיכות הגנטית של העוברים, הפתרון הוא מיון של העוברים אם יש רבים כאלה בכל טיפול או ניסיונות מרובים או שימוש בביצית של בחורה צעירה.
(מספר מקשר)
ומה הכוונה שימוש בביצית של בחורה צעירה? מתחת לגיל 40 נחשב צעירה? תודה