מחלה אימונולוגית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/10/2013 | 11:39 | מאת: דנית

שלום רב יש לי מחלה אימונולוגית שכוללת נוגדנים ANA . אני אמורה להתחיל בטיפולים. שמעתי דעות סותרות לגבי הנושא של קרישיות יתר במצב של נוגדנים חיוביים אלו. (כן סיכון לטרומבוזיס וצריך לבצע בדיקות קרישיות לעומת אפשר לקבל הורמונים גם ללא ביצוע בדיקות קרישיות). רציתי לדעת מה אתה חושב? ובמידה ואני מבצעת בדיקות אלו והן תקינות, אני יכולה לקבל הורמונים כמו כולן ולהיות שקטה או כדאי מדלל דם (אמפירי)? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אין לי מספיק נתונים לענות לך, אין לי מושג בת כמה את, מה ההיסטוריה הרפואית שלך וכו'. כדאי על כן להסתמך על הרופא המטפל שמכיר אותך הכי טוב.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית