ביצית או ציסטה??

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/10/2013 | 10:45 | מאת: שילה

איך אפשר לדעת האם זקיק הוא עם ביצית או ציסטה? (היום במעקב זקיקים , זקיק אחד של 22 מ"מ)

לקריאה נוספת והעמקה

אפשר לנסות להעריך על פי הרמות של אסטרדיול ופרוגסטרון או אם רוצים אבחון ודאי לשאוב את הנוזל בזקיק ולבדוק במעבדה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית