האם הפלה??

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/10/2013 | 08:23 | מאת: עומר

היי אשמח לדעתך.. אחרי בטא של 9.2 יומיים אחרי 30 יומיים אחרי 90 היינו אופטימים שזה עולה למרות הערכים הנמוכים עשינו בדיקת הריון ביתית והראה פס אחד ממש חזק והשני בהיר יותר אבל בכל זאת פס... היום קיבלתי כנראה מחזור דימום רציני ולא סתם הפרשה ורדרדה האם זה הפלה??

20/10/2013 | 12:52 | מאת: עומר

העליה היפה בבטא מעודדת אבל דימום רציני לא מבשר טובות לעתים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית