*כאבים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון בשבוע 6 6.. לפני ביום חמישי עשיתי אולטראסאונד וראיתי דופק והרופאה אמרה שהכל תקין.. היום בלילה ישנתי על צד שמאול הייתי מאוד עייפה.. וכנראה שישנתי הרבה זמן על הצד הזה.. והתעוררתי עם כאבים חזקים בצד שמאול.. שכבתי על הגב ואחרי עשר דקות הכאב החזק נעלם.. אבל עדיין יש לי כאבים קלים שבאים והולכים בצד שמאול.. האם זה מסכן את העוברים שלי?? האם זה פגע בהריון?? מה לעשות כדאי ללכת מחר לרופאה להיבדק?? תדריכו אותי
זה לא מסכן את העוברים שלך וזה לא פגע בהריון. אם את בחרדה את יכולה ללכת מחר לרופאה להיבדק.
(מספר מקשר)