ביוץ

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/10/2013 | 12:43 | מאת: תותי

יום חמישי אסטרדיול 1187 פרוגסטרון 1.7 מתי צפוי הביוץ לדעתך אני מזריקה גונאל ואמרו לי לבוא יום ראשון אני מפחדת שהביוץ כבר היה אשמח לדעתך

לקריאה נוספת והעמקה

עוד לא בייצת.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית