דבק ביולוגי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/10/2013 | 16:58 | מאת: רונית

פרופסור יקר אחרי 7 הפריות מבחנה שלא צלחו מאחר שלא הישתרשו העוברים ברחם .ולאחר שקיבלת תוצאות היסטרטסקופיה שאומרת שיש לי פונדוס קשתי ופרופסור ידוע אמר לי שזאת סיבה גם האים במצבים כאלה אתה מישתמש בדבק הביולוגי ואם לא אז מה האפשרויות ?

לקריאה נוספת והעמקה

דבק ביולוגי נוסה לפני כעשרים שנה ולא נמצא יעיל מספיק לצערנו.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית