משחת אלוקום

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/10/2013 | 14:06 | מאת: מטופלת

שלום פרופסור מטופלת שלך, הריון שבוע 27.6. יש לי על החזה בצד גירוד וסוג של אקזמה. רופא עור רשם משחת אלוקום. רציתי לודא שהמשחה מותרת בשלב זה. תודה רבה על הכל.

לקריאה נוספת והעמקה

לא נראה לי שיש בעיה, אבל תתייעצי גם עם הרוקח.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית