תשובה חיובית וערכים נמוכים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/10/2013 | 15:12 | מאת: רונה

שלום רב פרופ' זיידמן, קיבלתי היום תשובה חיובית 13 יום אחרי החזרה עוברים טריים: בטא - 86 פרוגסטרון - 21 אסטרדיול - 436. אני לוקחת 2 קרינון (בוקר וערב) ו-2 מדבקות אוורל. רציתי לדעת אם צריך תמיכה נוספת (כגון: גסטון, פרוגסטרון ריטרד) או שיש משהו ניתן לקחת דרך הפה או דרך הנרתיק ולא זריקות והאם הערכים נראים תקינים. תודה רבה רבה והמשך יום טוב,

לקריאה נוספת והעמקה

הערכים נראים תקינים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית