עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בדיקה ראשונה ביום ראשון בטא 18,פרוגרסטרון 21.6 238 -E2 ביום שלישי בטא 32, פרוגרסטרון 21.2 E2- 306 ביום חמישי (היום) בטא 93 פרוגרסטרון 25.4 E2-298 במשך כמה ימים דימום המלצת להוסיף נר קרינון והכן חלה הטבה דימום מועט (מספר נקודות כהות) האם להמשיך ולהוסיף נר קרינון כך 1 בבוקר ו1 בערב האם העליה הנוכחית למרות הערכים הנמוכים נחשבת טובה לתשובתך אודה תודה רבה על כל העזרה לא נתקלתי באדם ששלא כל תמורה עוזר כך תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
העלייה הנוכחית נחשבת טובה למרות שהערכים הנמוכים מעוררים חשש. כדאי להמשיך בתמיכה.
(מספר מקשר)