ביוץ

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/10/2013 | 10:53 | מאת: ליאת

שלום רב, אני בת 29 נשואה מזה שנה וחצי ובעלי ואניו מנסים מזה החודש השני להיכס להריון. המחזור שלי סדיר בכל 28 ימים. אנחנו נעזרים בערכה לזיהוי הביוץ המאתר את הורמון ה-Lh, אני מתחילה את הבדיקה עם המקלונים 16 ימים לפני קבלת הווסת הבאה וממשיכה אותה עד ל-11 ימים לפני. אני כמובן משתמשת בבדיקה בכל יום באותה השעה כפי שמומלץ, ואף לעיתים פעמיים ביום. זה החודש השני בו אני בנסה לזהות את הביוץ אך הבעיה היא שבכל הבדיקות שעשיתי עדיין לא היו סימנים לביוץ. במקביל בימים הללו אני ובעלי מקיימים יחסי מין אחת ליומיים כדי להעלות את הסיכויים להרות. האם ייתכן שאין לי ביוץ? מה לדעתכם הבעיה? מה עליי לעשות? לתשובתכם ועזרתכם אודה.

19/10/2013 | 01:12 | מאת: יעל

לא הצלחתי בהתחלה לזהות ביוץ.. יש לי כמה טיפים בשבילך.. 1. תתחילי לבדוק קודם.. שבוע מהיום האחרון למחזור.. אולי את מפספסת 2. השתן צריך להיות מאוד מרוכז. אני מצאתי שהכי טוב על הבוקר! את השתן הראשון בבוקר אני עושה כרגיל בשירותים שותה קפה ומתארגנת ואז אחרי 3/4 שעה בערך מטילה שתן לכוס חד פעמית- יוצא ממש מעט ומרוכז! וזה מספיק לבדיקה. ככה זה מזהה את הריכוז בצורה טובה. אפילו עשיתי בדיקה, באחד הימים יצא לי חיובי שבדקתי בשיטה הזו, ב 5 חזרתי מהעבודה ועשיתי שוב בדיקה והשתן היה מדולל ויצא שלילי. למחרת בבוקר היה חיובי גם... בהצלחה!

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית