בטא!

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/10/2013 | 10:02 | מאת: TARA

יום 10 לאחר החזרת בלסטוציסטים (בני 5 ימים): בטא mIU/mL 249.8 זה מעולה, נכון? :-) יש עדיין סיכוי שזה חוץ רחמי...?

17/10/2013 | 10:52 | מאת: TARA

אסטרדיול 853.59 אבל הפרוגסטרון רק 21. והTSH קפץ ל 3.58 uIU/ml. זה לא כל כך טוב (בעיקר הפרוג) נכון...?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית