אוביטרל לפני הזרעה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 22:24 | מאת: אריאל

שלום, לפני הזרעה לאחר לקיחת גונל במשך חמישה ימים. אתמול בבוקר, 15.10, יום 9 למחזור, עשיתי מעקב זקיקים ובדיקות דם. במעקב הזקיקים נצפו זקיקים בגודל 19, 12 ו- 10 בימנית, וזקיק בגודל 18 בשמאלית. רירית 7.7. בבדיקת דם E2 1991, פרוגסטרון 0.9 ו- LH 9.5. בהתאם להוראת הרופא, הזרקתי אוביטרל אתמול 15.10 בשעה 18:00 בערב. ונקבע תור להשבחה יומיים לאחר מכן, 17.10, בשעה 12:00 בצהריים, ומייד לאחר מכן תתבצע ההזרעה. רציתי להתייעץ האם המועד של ההזרעה לא מאוחר מדי? האוביטרל מעכב עד ל- 36 שעות מרגע ההזרקה, קרי עד מחר בבוקר ב- 6 בבוקר, ואילו ההזרעה תתבצע רק כ- 7 שעות מאוחר יותר. האם זה לא יהיה מאוחר מדי? תודה, אריאל

21/10/2013 | 17:03 | מאת: אריאל

מקפיצה. ד"ר אודה לתשובתך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית