המשך לשאלתי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 13:10 | מאת: מאיה

שלום. ראשית כל תודה על המענה וההתייחסות. שנית, האם עלי לעשות איזושהי פעולה בכדי לקבל מחזור? או שמא עלי להמתין בסבלנות? למען הסר ספק והסדר הטוב; זו תשובתך לשאלתי הקודמת; אם הרירית דקה אז צפוי שלא יהיה מחזור אחרי פרימולוט נור. את צריכה לברר מדוע את לא ישנה טוב, אולי ציפרלקס יעזור אם יש מרכיב של חרדה או תוספת ברזל אם את אנמית. תודה מראש וסופש נעים

לקריאה נוספת והעמקה

יתען ונטילת גלולות למניעת היריון תזרז את בוא הווסת.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית