האם יכול להיות הריון תקין?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 13:07 | מאת: עומר

שאיבה ב27.9 החזרה ב30.9 ב13.10 ביצעתי בדיקת דם בטא 9.2 אמרו לי שזה לא שלילי ודאי אלא לעשות שוב אחרי יומיים עשיתי שוב 15.10 בטא 30 אמרו לי לעשות אחרי יומיים שוב.. האם ערכים כאילו נמוכים יכולים להיות הריון תקין??

יכול להיות הריון תקין, אבל הסיכוי לא גדול.

17/10/2013 | 11:55 | מאת: עומר

סיכוי להמשך הריון תקין?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית