איזה חוצפנית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבחורה ששאלה איזה אוטו מתאים לתאומים. איזה אנשים חצופים ולא מתחשבים לעזאזל המדינה הזאתי . כל היום דוחפים את האף! לעזאזל היא לא רואה שזה פורום פריון והפריה חוץ גופית???????? היא לא רואה או שההורמונים של ההיריון תאומים שלה משפיעה על הראייה גם???????????????? חלאס נמאס לי כבר.
עזבי אל תתעצבני. אין שכל אין דאגות.
ומה שהכי עצוב זה שהבחורות האלה עברו טיפולים בעצמן ושכחו בכמה סבל זה כרוך. מתנשאות כאילו הן היחידות שהצליחו ויצליחו להיכנס להיריון אי פעם. חוצפניות וחסרות רגש.