איזה חוצפנית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 11:43 | מאת: נמאס לי

הבחורה ששאלה איזה אוטו מתאים לתאומים. איזה אנשים חצופים ולא מתחשבים לעזאזל המדינה הזאתי . כל היום דוחפים את האף! לעזאזל היא לא רואה שזה פורום פריון והפריה חוץ גופית???????? היא לא רואה או שההורמונים של ההיריון תאומים שלה משפיעה על הראייה גם???????????????? חלאס נמאס לי כבר.

16/10/2013 | 11:52 | מאת: גם התעצבנתי

עזבי אל תתעצבני. אין שכל אין דאגות.

16/10/2013 | 12:35 | מאת: לירון

ומה שהכי עצוב זה שהבחורות האלה עברו טיפולים בעצמן ושכחו בכמה סבל זה כרוך. מתנשאות כאילו הן היחידות שהצליחו ויצליחו להיכנס להיריון אי פעם. חוצפניות וחסרות רגש.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית