בדיקה ביתית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 09:33 | מאת: מישל

שלום פרופ', לפני שמונה ימים בדיקת דם של החזרת מוקפאים- שלילית איחור במחזור של שבוע , בדיקה ביתית מאתמול חיובית מחר אעשה בדיקת דם נוספת . מה דעתך ? יש סיכוי להריון?

לקריאה נוספת והעמקה

יש סיכוי .

17/10/2013 | 13:00 | מאת: מישל

שלום פרופסור , עשיתי היום בטא יצא 788 , בהמשך לאינפורמציה שנתתי לך זה ערך תקין ? ואיך זה שבבדיקה הראשונה ביום שלישי שעבר לא ראו ?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית