רירית דקה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 08:30 | מאת: קרן

היי, עברתי 4 הפלות+הריונות כימיים( גרידה אחת, ציטוטק פעם אחת, והשאר טבעיות) הוחלט לעשות מעקב רירית כי בכמה US שעשיתי גיליתי שהיא דקה. היום י"מ 13 יש זקיק 13 ורירית 4מ"מ ( סדירה) הרירית דקה מידי נכון? מוזר לי כי הביוץ בדר"כ בי"מ 15 או 16. יש אמצעים לעיבוי הרירית? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

יש אמצעים לעיבוי הרירית, בעיקר מתן הורמונים אסטרוגנים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית