האם ההמלצה היא גלולות?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 07:25 | מאת: שירי

שלום רב, בתי בת 22 אובחנה בוודאות כבעלת שחלות פוליציסטיות.מטופלת על ידי נטורופטית שרקחה לה שני שיקויים לאיזון. כמו כן המליצה לה על פרוביוטיקה וויטמין b12 שחסר לה,עם או בלי קשר.נתנה לה את ה"דיאטה" המקובלת מופחתת הסוכרים והפחממות. כיום לאחר 10 חודשים קבלה בתי את הווסת המיוחלת לאחר כחודש וחצי של הטיפול הנטורופטי. אני קצת חרדה מהעתיד למרות שכרגע אין שום תכניות להיכנס להיריון. האם המלצתך היא לקחת גלולות באופן סדיר או כל המלצה אחרת שיכולה להועיל. את אורח החיים של תזונה נכונה ופעיולות גופנית היא מקיימת בשגרה, היא בחורה רזה וספורטיבית אבל יחד עם זאת יש לה את כל התופעות של אקנה, שיעור יתר, נשירה די רצינית, טוסטסטרון גבוה וכו'. אשמח לקבל ממך תשובה לגבי המשך טיפול לשנים הבאות. המון תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

גלולות הן אכן המלצה מקובלת, אבל ההחלטה היא מאד אישית וקשורה לסגנון חיים ותסמינים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית