שאלה שלא נענתה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתאריך 11/8 עברתי הפלה(לצערי),קיבלתי ציטוטק ויומיים לאחר מכן הבדיקה הראתה שארית קטנה ולכן שוחררתי מביח. לאחר חודש לא קיבלתי מחזור ובדיקות הדם הראו הורמון בטא 7. קיבלתי שבעה ימים 2 כדורים ביום של פרימולוט-נור. חיכיתי עשרה ימים ולא הגיע מחזור. לכן קיבלתי סיבוב נוסף של אותו כדור ואותו מינון. עבר שבוע מתום לקיחת הכדורים וטרם קיבלתי מחזור. האם עלי להיות מודאגת? אני גם תשושה מתמיד וישנה ממוצע של 3-4 שעות בלילה. מה עלי לעשות? אשמח למענה. תודה מראש. יום טוב
אם הרירית דקה אז צפוי שלא יהיה מחזור אחרי פרימולוט נור. את צריכה לברר מדוע את לא ישנה טוב, אולי ציפרלקס יעזור אם יש מרכיב של חרדה או תוספת ברזל אם את אנמית.
שלום, ראשית תודה על ההתייחסות והמענה. שנית, מתי אראה את המחזור? האם עלי לעשות פעולה כלשהי, בכדי לקבל את המחזור? תודה מראש ויום נעים
שלום. ראשית כל תודה על המענה וההתייחסות. שנית, האם עלי לעשות איזושהי פעולה בכדי לקבל מחזור? או שמא עלי להמתין בסבלנות? למען הסר ספק והסדר הטוב; זו תשובתך לשאלתי הקודמת; אם הרירית דקה אז צפוי שלא יהיה מחזור אחרי פרימולוט נור. את צריכה לברר מדוע את לא ישנה טוב, אולי ציפרלקס יעזור אם יש מרכיב של חרדה או תוספת ברזל אם את אנמית. תודה מראש וסופש נעים