הורמונים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/10/2013 | 06:07 | מאת: מאי

כואבות לי השיניים והחניכיים. זה בגלל השינויים ההורמונליים וההורמונים שאני לוקחת?

כנראה שלא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית