רצון להפוך לאמא

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 20:58 | מאת: איה

שלום דר. במשך כמעט 10 שנים אובחנתי כסובלת מאנדומטריוזיס. לאחר שהמצב הלך והחמיר, לבסוף לפני כמעט שנתיים נותחתי באסותא. מאז אני נוטלת גלולות ברציפות וכעת בגיל 39 אני רוצה לנסות להכנס להריון באמצעות תרומת זרע. אילו בדיקות אפשר לעשות תוך כדי נטילת הגלולות? מה ההליך המומלץ ? האם כדאי לבחור להתחיל מיד עם ivf ולא לנסות הזרעות? תודה

את יכולה לעשות בדיקת AMH להערכת מצב השחלות תחת גלולות. אח"כ כדאי לפנות לרופא ליעוץ מסודר.

16/10/2013 | 04:44 | מאת: א

היכן מבצעים את הבדיקה?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית