גונאל f

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 20:43 | מאת: שושה

ערב טוב התחלתי להזריק גונאל 150 כל יום שנזקקתי היום 150 אז העט לו התאפס והראה מספר 25 זאת אומרת שהזרקתי רק 150 זה עדיין בסדר אני מפחדת שעשיתי נזק האים זה בסדר ?

נזק לא, אבל כדאי מחר להראות לאחות את המזרק.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית