טוב אני תוהה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 13:28 | מאת: שאלתי שאלה שלא נענתה

שלופ םפרופסור למה אלה ששאלו ראשונות לא נענות קודם? זה לא פייר.

אני עונה לכולן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית