יעל

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 11:31 | מאת: יעל

שלום! יש לי כאבים מהספקולום.האם זה אומר שאני עם וגינימוס?

15/10/2013 | 12:54 | מאת: מישהי

אני לא יכולה עם המכשיר הזה בכלל . איך אמורים לקבל טיפול?

15/10/2013 | 13:14 | מאת: יעל

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית