מוקפאים באסותא

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 07:11 | מאת: לירון

עכשיו כשיש את השיפוצים והניקיונות במעבדה אז איפה נמצאים המוקפאים?? יש לי מוקפאים שם. אודה לתשובה. תודה

במיכל שנמצא בחדר של המוקפאים ליד המעבדה.

15/10/2013 | 10:26 | מאת: לירון

הרי יש המוני מוקפאים (למרות שמעלילים שלא מקפיאים באסותא) אז איך יש מקום לכולם בתוך המיכל? אני ממש דואגת לזה, שלא יופקרו עם כל השיפוצים שם עכשיו. אודה לתשבותך. תודה !!

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית