חוששת

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/10/2013 | 23:30 | מאת: יוליה

שלום דר' אני בת 26 ובעלי בן 27. אנחנו כבר חצי שנה מנסים להיכנס להריון ללא הצלחה. מחזור של 28 יום. מקיימים יחסים מהיום ה12 עד ה20 יום יום.אני מאוד חוששת שמא יש בעיה. מה כדאי לעשות לדעתך?

למחצית מהזוגות לוקח יותר מחצי שנה להרות, כך שאין לכאורה סיבה לדאגה. אבל אם את מוטרדת אז כדאי לפנות לרופא נשים לבדיקה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית