מוקפאים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/10/2013 | 23:23 | מאת: מטופלת

שלום פרופסור מתי אתה מקבל את הדוח מהמעבדה? אתה מבקש או שנותנים לך או מפקססים ישר למזכירות במרפאה שלך? ואתם מתייקים בתיק הרפואי? אני יוכל לקבל העתק? תודה

אני מבקש.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית