שאלה נוספת

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/10/2013 | 22:53 | מאת: חני

תודה על המאמר המקיף בנושא מיילדות. אני יודעת שמיילדות קדמו לרופאים. אמא שלי למשל נולדה בבית ע"י מיילדת ואילו אני נולדתי ע"י רופא. מה שאני שואלת בעצם זה מתי לרוב או בד"כ מחליטים אם רופא או מיילדת יבצעו את הלידה. אתה בטח יילדת לפני שהפכת לרופא פריון. לא כך ?

כיום לידות שגרתיות מנוהלות על ידי מיילדות וכשיש גורמי סיכון הרופא המיילד מעורב.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית