שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי כבר שנה וחצי לא מצליחה להיכנס להריון בת 28 לפני שנה וחצי היה הריון שהסתיים ללא דופק מאז שנה וחצי כלום הלכתי לרופא פרטי שהמליץ על הזרעה ללא הורמונים טבעי בלבד רק עם אוביטרל הלכתי למעקב זקיקים ובאמת ניראה זקיק של 18 ממ ורירית 8 ממ ההזרעה לא צלחה והחלפתי רופא הרופא החדש טוען שיש לי שחלות פוליציסטיות וצריך לקחת איקקלומין האם זה נכון שאין לי ביוץ הרי הרופא הראשון ראה בבירור זקיקים האם עדיין זה יכול להיות שחלות פוליציסטיות ?
למה דילגו עליי?