נסיעה והריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון 6 שבועות.. אחרי החזרת שני עוברים .. עשיתי אןלטראסאונד וראו 2 שקי היריון.. היום נסעתי עם מישהי בג'יפ ברחוב שדה כי זה הרחוב של הבית שלה.. והיא הייתה נוסעת לאט לאט אבל בגלל שהרחוב לא חלק הייתי מרגישה שכל הגוף שלי רוטט ולפעמים הגוף היה מתנועע ימינה ושמאולה.. למרות שהייתה נוסעת לאט לאט.. אני פוחדת שזה פוגע בהריון ובעוברים שלי.. התרגשתי מאוד והתחילו לי כאבי בטן תחתונה מרגע שעליתי לאוטו עד שהגענו לבית.. שכבתי על המיטה ונרגעתי קצת ונעלמו לי הכאבים עכשיו.. אבל עדיין אני מפחדת.. האם יש סיכויי שזה פגע בעוברים שלי?? עזרה בבקשה
לקריאה נוספת והעמקה