בדיקת דם ורזרבה שחלתית ירודה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 25 עם מחזורים סדירים של 29-30 יום. אין לי רקע של בעיות רפואיות-הורמונאליות. ואני מרגישה את הביוץ כמעט כל חודש-עקצוצים ורגישות בחזה. הנה תוצאות בדיקת דם שעשיתי ביום 4 למחזור: אסטרדיול 173 pmol/l פרוגסטרון 0.9 nmol/l פרולקטין 19.2 micg/l FSH 19.2 LH 2.2 רופא נשים שהסתכל על התוצאות אמר שיש לי רזרבה שחלתית ירודה. האם זה מספיק לאבחן את זה? ואם זה בכלל הגיוני שתהיה לי בעיה כזאת בגילי? ואם כן מה ניתן לעשות? אני מנסה להיכנס להריון כבר 6 חדשים.
סליחה התכוונתי לתוצאת fsh= 8.7 האם התוצאות תקינות?