תגובה חלשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 34, לפני 5 שנים הייתה לי לידה בעזרת IVF. היום חזרתי לפרוטוקול חודש כך תגובה שחלתי חלשה... התחלתי עם זקירות גונל 150, לאחר 4 זריקות פרגובריס 2 אמפולות וצטרוטייד. האולטרסאונד בהתחלה הראה 3 זקיקים אחד של 16 ושנים של 10, נכון להיום אני בזריקה 10 עובי רירית 11.2 וזקיק אחד בלבד.. 2 אחרים נשארו קטנים של 10. E2 -2115 PR-3.9. אני מאוד מיואשת.. שאלה: האם כדי לשאוב זקיק אחד? האם תגובה מראה על שחלות מזדקנות. אני לפי נסיון שלך תגובה יכולה להשתנות ממחזור למחזור? אני לא יודעת העם כדי לנסות... גם ככך לקחתי המון זריקות. בתודה מראש על התגובה!