שאלה - פרוג'
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום 3/10 E2 766, פרוג' 2.3, LH 56.50 (יומיים קודם 1/10: זקיק 16, רירית 7). הזרעה בוצעה למחרת (4/10), מדובר במחזור טבעי, החודש. היום, 4 ימים לאחר ההזרעה: E2 1041, אך הפרוג' רק 7.4. האם יכול להיות שלא היה ביוץ? או אולי רק זקוקה לתמיכה? אשמח לתשובה עד שאשמע מהרופא שלי. (מאד מודאגת, בדר"כ בשלב הזה מגיעה לערכי פרוג' בטווח 80-96). אציין שבתחילת חודש הטיפול (לאחר הוסת) בוצעו הסטרוסקופיה (תקינה לחלוטין) ופיפל.תודה רבה.
יכול להיות שלא היה ביוץ ואולי את זקוקה לתמיכה. את יכולה לחזור על הבדיקה כעבור כמה ימים לוודא.
(מספר מקשר)