אי נטילת גלולה בעקבות כולסטרול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום :) אני כחודש וחצי לאחר לידה ומעונינת ליטול גלולות למניעת הריון. אך הגינקולוג שלי הבהיר לי בצורה חד משמעית שאני לא אוכל לקחת בעקבות כולסטרול גבוה (זה תורשתי) אשמח לדעת אם קיימת בכל זאת גלולה שאוכל לקחת שלא תעלה את רמת הכולסטרול? האם יש אפשרות להשתמש בנרות נוברין?(אם אני לא טועה כותבים את זה כך :)) ואם לא ניתן להשתמש בכל המצויין כאן, האם קיים התקן שלא עושה דימומים מעבר לתקופת המחזור? תודה רבה!! :))))
את יכולה לקחת סראזט. נובהרינג לא שונה מגלולות. בהתייעצות עם מומחה לליפידים ניתן לעתים לקבל אישור למתן גלולות. מירנה זה התקן מפחיתה מאד את הדמם הווסתי.