קצת סדר בבלגן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. הרופא אמר שאני מסוג הנשים שההורמונים שאני מקבלת מונעים את הקליטה של העובר ברחם ולכן עדיף להקפיא את העוברים הטובים ולהחזיר את העוברים הפחות טובים ואז בסבב אחרי זה להחזיר את המוקפאים ולהחזיר במחזור טבעי... ( עובר קפוא הסיכוי שלו להשתרש יורד.. לא?) זה הגיוני?????? במחזור האחרון אצל רופא אחר, תותח, קיבלתי גלולות והרופא הנוכחי אמר שזה מוריד את הסיכויים. באמת?????? עזרה וסדר בבלגן שהוא עשה לי בראש. תודה
ההשפעה של גלולות תלויה בפרוטוקול הטיפול שניתן לאחריו ובעוד גורמים אצל האישה.
(מספר מקשר)
הראשונה? יתכן דבר כזה?? תודה.