החזרת מוקפאים על ביוץ טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בסך הכל עברתי שתי שאיבות שתי החזרות של עוברים טריים (כל פעם אחד) נקלט- והסתיים בהפלה בשבועות הראשונים פעם אחת החזרה של מוקפאים על בסיס ביוץ טבעי, ללא קליטה אני לפני החזרת מוקפאים פעם נוןספת ושוב הרופא מדבר על החזרה על בסיס טיבעי, פרט לאוביטרל לדיוק יום הביוץ. מה הסיבה שבוחרים ביוץ טבעי ללא תמיכה הורמונלית ומתי על ביוץ ללא תץמיכה? הרירית שלי מגיעה בדר"כ לעובי של מעל 11 ביום הביוץ- ומן הסתם עולה עד יום ההחזרה. האם התמיכה היא לעבות את הרירית? תודה