בהמשך לשאלה-החזרה באסותא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור. כתבתי לך למטה שעשו לי החזרה עם הנצה ולא כתוב לי בפתק שחרור שעשו הנצה. בדקתי עכשיו עוד הפעם ולא כתבו. אז מה זה אומר, שחא עשו לי הנצה לעוברים?? הרופא ביקש לידי וגם חיכינו כמה דקות בחדר החזרה עד שהבחורה מהמעבדה חזרה עם הצינורית. אני ממש דואגת שאולי לא עשו. כי לא כתוב בפתק שחרור. יש דבר כזה שהרופא מבקש ולא עושים??
יכול להיות שבגלל שזה נעשה לבקשתו ברגע האחרון זה לא הוקלד באופן מדויק על ידי הקלדנית. תבקשי מהרופא המטפל עותק של דוח המעבדה.
(מספר מקשר)