שאלה לבנות הפרום בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
משהיא ממכם עברה טיפולי הפריה חוץ גופית אצל פרופסור משיח ב"א בפרטי????
היי אני עברתי אצל פרופסור משיח באופן פרטי....מה את רוצה לשאול?
ומה המחיר שלוקח?
תראי מבחינה מקצועית הוא תותח אין כמוהו..לדעתי...בפעם הראשונה לפני 3 שנים עשיתי אצלו טיפול ivf אחד ונקלטתי...עכשיו התחלתי שוב טיפולים(מוקפאים)החזרה ראשונהלא הצליחה אתמול הייתה ההיזרה השנייה...נקווה לטוב...מבחינה אישית הוא לא הכי סימפטי והכל מתנהל דרך האחות שלו השאלה מה יותר חשוב לך... לי חשוב להיכנס להריון הסימםטיה חשובה אבל לא הכל לשיקולך.... בהצלחה
יכולה להגיד לי עלויות? דרך הכללית?