פוריות האישה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח לתשובות 1. עד איזה גיל אישה בריאה בכללי יכולה להיכנס להריון טבעי? 2. אם אישה בגיל 40 בריאה יחסית עם מחזור סדיר כל 30 יום האם יש לה סיכוי טוב להיכנס להריון טבעי? 3. האם מחזור סדיר מעיד על פוריות ? 4. האם בישראל במסגרת קופות החולים יש אפשרות של הקפאת ביציות? 5. איזו לידה נחשבת קלה יותר : רגילה או קיסרי? קלה אני מתכוונת מבחינת כאב פיסי ליולדת.. אשמח מאוד לקבל תשובות לשאלותיי .. רב תודות
1. תוארו הריונות גם מעבר לגיל 50. אבל רוב הנשים מאבדות את פוריותן בין גיל 40 ל- 45. 2. כן. 3. לא. 4. כן, אם יש סיבה רפואית. 5. בניתוח כואב פחות תוך כדי הלידה, אבל כואב הרבה יותר בימי ההחלמה שלאחר הלידה.