בדיקת ביטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביום שני ידעתי שנקלטתי להריון אחרי החזרת שני עוברים טריים בני 8 תאים..ועשיתי ביטא פעמיים והתוצאות היו מצויינות.. ומרגע שנקלטתי יש לי כאבים כמו כאבי מחזור שבאים והולכים.. והיום נעלמו לי כל הכאבים ואםילו אני לא מרגישה שאני בהריון.. האם זה אומר שיש סיכוי שההריון נפסק? או שזה נורמלי? עוד שאלה אני רוצה לעשות בדיקת ביטא מחר ולהיות בטוחה שהמספר מכפיל את עצמו כי עשיתי ביום רביעי.. ובגלל שמחר הוא שישי איפה אני יכולה לעשות?! אני בכללית.. תודה לך מראש
לא חייבים להרגיש בהיריון בשלב כה מוקדם. את יכולה בכללית לעשות בדיקה במרכזים לבריאות האישה, כמו קטוביץ בתל-אביב.