שינה בתחילת הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בתחילת הריון 4 שבועות ויום אחד.. מהתוצאות של הביטא יש סיכויי ששני העוברים שלי התפתחו.. והיום שכבתי על צד שמאול והתעוררתי עם כאבים בצד שמאול והייתי עם שלפוחית שתן מלאה ובגלל השתן היו לי כאבים גם בבטן בגלל השתן... אחרי שהתעוררתי ונכנסתי לשירותים נמשכו הכאבים בסביבות 20 דק'.. השאלה שלי הטם צורת הדינה והכאבים האלה שבצד שמאול ובבטן משפיעים על העובר שלי?? מאוד מודאגת ואני מרגע שנקלטתי עד עכשיו יש לי כאבים כמו כאבי מחזור האם זה בסדר? היום עשיתי בדיקת ביטא ולפני יומיים גם בדיקה והעליה הייתה יפה מאוד.. ורציתי לעשות גם בעוד יומיים אבל בגלל שיום שישי.. אני יכולה לעשות מחר?? תהיה עליה בביטא?