שלום רב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לשמוע דעתך לגבי המשך טיפול.אני בת 33 נשואה+1 בהריון ספונטני.לפני כשלש שנים עברתי הריון חוץ רחמי במיקום לא ידוע ולפני כשלשה חודשים הריון חוץ רחמי בחצוצרה ימין לאחר טיפול הזרעה.לאחר קבלת mtx המתנתי שלשה חודשים ואני מתלבטת האם כדאיי להמשיך בהזרעות או לפנות ישירות לטפולי הפרייה על מנת שחלילה ההריון חוץ רחמי לא ייחזור.
מזה כשנתיים לא מצליחים להשיג הריון ולכן פנינו להזרעות
ברור שהפריות יהיו יעילות יותר עבורך, אבל בגילך את יכולה לנסות עוד כמה חודשים גם טיפול אחר.
(מספר מקשר)