אנדומטרין ועצירות אנא עזרה דחופה!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן, אני אחרי החזרת עובר טרי. אני מבינה היטב את הקשר שבין נטילת האנדומטרין לעליית הפרוגסטרון ותופעת העצירות הנילווית אך זה כבר בלתי נסבל! ללא יציאות כבר עשרה ימים ואני שותה המון. לוחץ לי כבר בבית החזה ובבטן התחתונה וכבר כמה ימים שלא מסוגלת לא מסוגלת לשתות ולאכול אפילו. מבנה גופה י רזה ואני נראית בהריון עוד לפני שאני בכלל יודעת אם יש הריון. חוששת מאוד להזיק לעובר. ולכן רציתי לדעת האם שימוש בחוקן מסוג Fleet Enema 250 cc הוא מותר ולא מזיק? אנא תשובתך, אני ממש סובלת! מה ניתן לעשות?!?! הצילווווו????
אין בעיה לעשות חוקן (להקפיד על שתיה מרובה!) למרות שגם שתי פתיליות גליצרין בד"כ עושות את העבודה.
על המענה המהיר. אמשיך בהגברת השתייה. שבוע טוב ובשורות טובות!!