icsi
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאילו סיבות משתמשים בטכניקה זו כאשר הזרע נלקח מתרומת זרע? הרי, לפי מה שאני יודעת זו טכניקה שמשתמשים בה כאשר יש בעיית זרע? האם יכול להיות שיש בעיה עם הזרע?
בד"כ משתמשים בשיטה זו (מיקרומניפולציה) כאשר ספירת הזרע נמוכה מאוד ולא ניתן לסמוך על צינור הזרע שיוביל כמה שיותר תאי זרע. שכן כדי להפרות או להבטיח הפרייתה של ביצית אחת או שתיים, דרושים כ-20 מיליון תאי זרע חיים
תודה על תשובתך. תרומות זרע מבטיחים זרע באיכות ותנועתיות מעולה..השאלה היא אז מדוע משתמשים בשיטה זו כאשר הזרע מגיע מתרומה?