הפרייה בפעם הראשונה - איפה מומלץ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמורים לעבור הפרייה בפעם הראשונה אשמח לטיפים איפה מומלץ? איזה בית חולים עדיף? אין כל כל הרבה מידע בנושא ובכל אתר של בית חולים הם מתפארים במחלקה שלהם כך שעדיף לשאול אתכן אלו שעוברות את זה
ההבדל העיקרי הוא בין בית חולים פרטי מול ציבורי. אין נתונים אמיתיים על שיעורי ההצלחה, וכל אחד מעיד על עיסתו. בבית חולים פרטי את יכולה להיות מלווה על ידי רופא אחד שייתן לך את התוכנית, יסביר לך את תוכנית הטיפול, יבצע בעצמו את השאיבה וההחזרה ויהיה תמיד זמין לשאלותיך. מאחר וקופות החולים מממנות במסגרת הביטוח המשלים טיפולים גם בבתי החולים הפרטים, העלות אצל מרבית הרופאים הפרטיים סבירה ויש גם מרפאת יעוץ חינמית (למשל באסותא 6474*). בכל מקרה גם בבתי החולים הציבוריים איכות הטיפול טובה.
אין ספק שבית חולים פרטי עדיףףףף!!!